Translate

August 13, 2014

Travel post - Panagia village


Ljetovanje je završeno, vrijeme je za sređivanje utisaka i posvećivanje pažnje blogu. Znam da me nije bilo neko vrijeme ali željela sam da odmor bude pravi odmor, da se posvetim sebi i ljudima koje volim.
Ako me pratite na Instagramu mogli ste vidjeti da sam divnih deset dana provela u omiljenoj mi Grčkoj, na ostrvu Tasos. Prekrasno malo ostrvo sa nestvarnim plažama, nevjerovatnom noćnom životu i šarmantnim selima. U pitanju su sela koja nemaju plažu ali imaju harizmu, istoriju, jedinstven duh starih vremena i neke drugačija Grčke. Takvo je selo Panagia. Oko 500 metara nadmorske visine, sa uskim uličicama koje su načičkane radnjama suvenira, ovo selo plijeni jedinstvenošću i privlačnošću kojoj je teško odoljeti. Na sam pomen ovog sela prva asocijacija su plave kapije i roletne, bijele fasade i omamljujući miris vruće jagnjetine. Ja lično nisam ljubitelj ove vrste mesa ali otići iz Panagie a ne probati jagnjeće pečenje kod Grka Koste je zaista nemoguće.
Veliki broj fotografija smo napravili ispred ove grčke kuće koja prosto ostavlja bez daha. Svaki detalj je toliko sladak da nemožete da nastavite dalje. Zamislite moju reakciju kada sam vidjela da je na prodaju!!! Istog momenta sam se zamislila na terasi kako pijem prvu jutarnju kafu. Iskreno nisam smjela ni da pitam za cijenu...
Kada smo se konačno odvojili od ove ljepotice nastavili smo dalje do izvora ljubavi, gdje sa svojim drugim polovinama možete da ubacite novčić i zamislite želju. Stabla drveća oko izvora isječena su u obliku srca i na tom mjestu parovi mogu da se fotografišu i tako naprave nezaboravne uspomene.
Štikle su tu samo da posluže za slikanje jer bi šetnja sa njima po ulicama Panagie bila nemoguća.
Nadam se da će vam se fotografije dopasti ali i da će vas moji utisci sa Tasosa natjerati da jednog dana posjetite ovo fotogenično ostrvo.












Dress:Zebra
Sandals:Zara
Bag:Non branded
Hat:H&M


No comments :

Post a Comment